Het mag duidelijk zijn, dat deze procedure al jaren met Basic prima draait.
Alleen gebruik ik nu Basic256 onder Ubuntu en die heeft ook SQLlite in het
repertoire. Dat kan ik mooi combineren met LO-Base, dacht ik...
Niet dus, want Base is nog niet voldoende gedocumenteerd om dit probleem
charmant op te lossen...