Onder Windows (in dit geval 8.1) wil ik de standaard opslaglocatie voor LO-bestanden wijzigen. Nu komen ze in de standaard Documentenmap terecht en dat wil ik niet. Omdat ik op verschillende plaatsen bezig ben wil ik ze in een bepaalde Dropbox hebben, want dan kan ik er op mijn andere plek(ken) mee verder werken. Bij de Opties (menu Extra) wordt weliswaar aandacht aan opslaan besteed maar hoe ik de opslaglocatie permanente kan aanpassen zie ik daar (en elders) niet.

Alvast dank voor een reactie,

Jan