Zo kan het inderdaad (met negatief getal bij Inspringen), maar als ik van
Assen naar Groningen moet ga ik liever niet via Maastricht... ;-)
Niettemin, dank voor het meedenken.

Ook dank aan degenen die reageerden op mijn topic over de snelstartmodule.

Groet,
Harry Harmsen
Assen

Op 26 september 2014 23:29 schreef A Linderman <a.linder...@canaldigitaal.nl