Nou nee Pieter, soms zou dat inderdaad handig kunnen zijn want nu is het toch wel wat gepruts om een PDF in een Writer document op te nemen. Soms moet je eerst zorgen dat de beveiliging er af gaat voor dat het lukt, maar dat lijkt mij een ander hoofdstuk.

Wel ben ik erg content met de Writer naar PDF exportmogelijkheid!

Jan