Ik vrees dat de kandidaat-vertaler aan een aantal vereisten moet voldoen
die ik niet heb :-)
- het programma vlot kunnen gebruiken (die kennis ontbreekt me)
- de Engelse vaktermen kunnen omzetten in begrijpbaar Nederlands (ook
daar schiet ik tekort)
Wat zijn de condities voor een in het Nederlands gegeven opleiding Base ?

Bert