Beste vrienden,

Ik heb een document van 35.000 worden gemaakt in LO 5/ Ubuntu 14, en ben begonnen met maken van het register.
Na tien items gemaakt te hebben blijkt
1- gelijke items verderop in het document worden niet gemarkeerd
2. het - voorlopige- register voert alleen de items op die ik reeds gemarkeerd heb.
3. verwijderde items worden toch in register opgevoerd.
4- LO sluit om de haverklap automatisch af, bij het aanklikken van een gemarkeerd item of van de kop van het register

Het gaat om enkelvoudige trefwoorden; ik gebruik het standaard register indelingsschema.

Inhoudsopgave is geen enkel probleem.

Raadselachtig, hoop dat iemand een oplossing weet.

Groet

Jan Kruse