Hoi Dick,

>Rob, zeer bedankt! Via Extra kan ik dus mijn MySQL compleet uitvoeren. Met
>Basic256, waar mijn boekhouding mee draait, zit dezelfde optie, waarmee
>alle MySQL opdrachten vlekkeloos worden uitgevoerd.
>We komen steeds dichter bij de functionaliteit van MSAccess!
>Dick

Hou er rekening mee dat ik DSQLDB heb gebruikt ipv MySQL. Syntax kan iets
afwijken...
Indien je een actie query vaak moet uitvoeren dan kan je die beter in een macro
zetten...(scheelt hoop getyp) en het doel was om alles achter een knop te
zetten toch?. Het is zelfs mogelijk om parameter queries te maken met input van
bv een formulier.

/Rob