*Beste Cor*. Na klikken op die link zag ik die pagina alleen in het *Engels*.
Mijn kennis in die taal schiet vreselijk tekort,dus dat kan ik niet lezen
en begrijpen.
Aangezien ik ook *te* weinig ervaring heb met Libre Office,is het m.i.echt
*zinloos* om dit alles in de *Ned.Tl *op te vragen. Hopelijk heb ik dus
eerlijk geantwoord.

Ik groet je vriendelijk.  *Anton Doove.*