De info die ik over groeperen kan vinden in hoofdstuk 11 "Afbeeldingen,
Galerij, Fontwork" heeft dan niks te maken met de tekst die men eerder
vindt. Dit is de eerdere tekst: "De Galerij biedt een handige manier om
objecten, die u meermaals wilt gebruiken, zoals *afbeeldingen* en geluiden,
die u in uw documenten kunt *invoegen*, te *groeperen*."
Dit is dan de tekst in Hfdst 11 over groeperen:
"*Tekenobjecten groeperen: *
*Groeperen van tekenobjecten: 1) Selecteer één object, houd de Shift-toets
ingedrukt en selecteer de andere objecten die u in de groep wilt opnemen.
Het verbindingsvak breidt zich uit om alle geselecteerde objecten op te
nemen. 2) Kies, met de objecten geselecteerd, Opmaak > Groeperen >
Groeperen op de Menubalk of klik met rechts en kies Groeperen > Groeperen
in het contextmenu. *
*Opmerking U kunt geen ingebedde of gekoppelde afbeeldingen opnemen in een
groep tekenobjecten*."

Uit deze opmerking maak ik uit dat men geen afbeeldingen kan opnemen in een
groep tekenobjecten maar* niet* dat men *geen groep* kan maken van
afbeeldingen.

<http://googleproducts-nl.blogspot.be/2012/02/belangrijkste-bijdrager-johny.html>
Vriendelijke groeten,
Johny