Hallo allen,

Misschien voldoet het onderstaande boekhoudpakket aan al jullie wensen.

osFinancials

osFinancials is een uitgebreid Nederlandstalig boekhoudpakket. Het programma
omvat de meeste functionaliteit die u van een boekhoudprogramma mag verwachten.
Debiteuren en crediteuren, winst- en verliesrekeningen en balansen,
grootboekrekeningen, kasboek, voorraad, facturen, rapporten schrijven en
e-mail-functionaliteit.

osFinancials is een Nederlandse afsplitsing van TurboCash. Het programma heeft
de volgende mogelijkheden: debiteuren en crediteuren, grootboekrekeningen,
kasboek, voorraad, facturen, uitgebreide rapportage, XML import/export,
e-mail-functionaliteit.

[https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/userfiles/osfscreen.jpg]
osFinancials

Verder heeft osFinancials een multi-user opzet en een kassasysteem inclusief
barcodescanner en kassalade-connectie. Tot slot biedt osFinancials integratie
met osCommerce, de leider in e-commerce webwinkelsoftware.

Tegen betaling zijn extra plugins te verkrijgen voor BTW-aangifte,
telebankieren enzovoort. Lees hier een overzicht van alle
functies<http://www.osfinancials.org/nl/overzicht-functies.html>. osFinancials
is verkrijgbaar voor alle Windows-versies.

Categorie:
Boekhouding
Versienummer:
4.0.0