Hi Jogchum,

Jogchum Reitsma wrote on 14-07-17 17:02:

> Het is nu een week geleden dat ik deze bug heb ingebracht, maar nog geen
> enkele reactie. Het is toch een serieus gebrek, lijkt me. Wat kan ik nog
> doen om er aandacht voor te krijgen?

Ik zie dat je de bug zelf bevestigd hebt.
Deed ik vroeger ook, eigen bugs bevestiging, maar daar ben ik mee
gestopt. Want juist als hij unconfirmed is, triggerd dat mensen uit het
QA-team om ernaar te kijken.

Dus stap 1: op unconfirmed zetten.
Als je dan na een week nog niets hebt gehoord: parallel een nieuwe daily
installeren en zien hoe dat gaat, & resultaat op QA-lijst (en in
bugmelding) zetten?

> Alvast dank voor suggesties!

Dank voor het vragen :)

vr. groet,
Cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6