Ik ga om met (oudere) mensen die met Apple spul werken. Door deze mensen ben ik
in aanraking gekomen met "pages" - de apple tekstverwerker.
De eerste keer dat ik iets deed met pages was juni 2016. Ik heb toen een aantal
"voorbeeldbestanden" meegenomen om te kijken wat LO ermee zou doen.
LO zou nl. pages-bestanden kunnen openen. Ik vermoed dat dat alleen voor oudere
versies van pages gold want mijn bestanden (pages 5.6.2) werden totaal niet
geopend. En nog steeds opent de nieuwste stabiele versie van LO (6.0.4.2) deze
bestanden niet.
Maar probeer ik nu deze bestanden te openen met 6.1 beta 2 dan is het een heel
ander verhaal! Ok, het is niet 100% maar LO opent de bestanden gewoon en het is
genoeg om te zien wat bedoeld is. Perfect is het bepaald niet.
Toch zie ik hier niks over in het "feature plan"
https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/6.1 . Niet onder het hoofdje
"filters" en ook niet onder het hoofdje "writer".