Hi Anton

Je schrijft dat het op je desktop goed is en op je laptop niet.
Dan moeten we het dus zoeken in de instellingen van je laptop.
Heb je al geprobeerd je profiel te resetten?

Groeten, Kees

P.s. in hoofdletters schrijven lijkt op schreeuwen en dat doe je meestal
als je niet tevreden bent met de reacties. Misschien bedoelde je het niet
zo, maar liever niet doen.