Dag Roelof,

Roelof Everts wrote on 26-07-18 14:15:

> ons bedrijfspakket maakt een keurige dump naar een csv bestand voor een
> mailmerge, ik selecteer de abonnees en doe de dump, vervolgens
> personaliseer ik een standaardbrief(mergen), maar nu komt mijn vraag: de

Prima duidelijk.

> brieven komen er keurig uit maar als klap op de vuurpijl wil ik graag
> een lijstje hebben met enkel de abonneenummers (die in het csv bestandje
> staan) kan ik die ook middels 1 standaard brief uit dezelfde database
> halen?

Ligt een beetje aan het formaat van de lijst.
Je kunt etiketten doen met etiketten van één regel hoog..
Je kunt ook uit een gegevensbron naar Calc slepen: rijen, kolommen, hele
source. (Let op: dit crasht in 6.0.1 en 6.1.0).

Je kunt in Calc ook verbinding maken met gegevensbronnen..

vr. groet,
Cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6