Dat gaat dus over de zogenaamde "mouse over info" op z'n Engels gezegd.
Daar heb ik nog steeds geen fraaie Nederlandse vertaling voor gevonden.
Wellicht hebben de Vlamingen al iets bruikbaars?
Het toont een tekst als men de muis op een icoon laat rusten.
Gaat men met de muis over een menubalk met iconen zonder tekst, dan ziet
men de ene na de andere verklaring verschijnen.
Dick

https://sites.google.com/site/dickstomp/