Beste LO-gebruikers,Als gebruiker van LO versie 6.3.1.2 (x64) (W10) gebruik ik
in een
      Calc sheet bedragen met 2 cijfers achter de komma, maar op het
      scherm wil ik alleen de gehele Euro's zien.In voorgaande versies was de
werkelijke waarde van de betreffende
      cel een getal met decimalen, maar het getoonde bedrag was de
      rekenkundige (afgeronde) weergave van het gehele getal.Voorbeeld:
werkelijke inhoud van een veld: 2,87                        op het scherm
getoond als 3, maar in alle
      berekeningen met dit veld werd met 2,87 gerekend.Nu in versie 6.3.1.2
wordt nog steeds de niet-afgeronde, dus
      werkelijke waarde getoond in de formulebalk (2,87) , maar in de
      cel wordt (terecht) de afgeronde waarde (= 3) getoond. Echter in
      de statusbalk onder in het venster wordt de waarde ZONDER
      decimalen gebruikt ( dus 3) om som, gemiddelde e.d. aan te geven.
      Wordt deze cel verder gebruikt in formules, dan klopt er
      rekenkundig niets meer!Is dit al als bug gesignaleerd? Zo niet bij deze
dan!Ik wacht met spanning op reactie uit de gebruikersgroep!Vriendelijke
groeten,Anton van Mil.