Als ik een .CVS bestand open in Calc dan krijg ik automatisch een Text import
scherm te zien. De te importeren gegevens worden idd met chinese tekens
weergegeven. Indien ik bij Character set UNICODE (UTF-8) invul dan wordt de
inhoud met westerse tekens weergegeven en kan het geimporteerd worden.

mvg
Rob