Beste mensen. Mijn naam is Anton Doove en werd
de vorige maand 81 jaar. Nu wil ik oefenen in Laptopgebruik.
                    Daarbij wil ik graag weer Libre Office gebruiken om te
schrijven op mijn Acer laptop die ik nu gebruik.

                    Ik wil Libre Office niet combineren met Office van
MicroSoft maar los daarvan. Geheel apart.
                    Zodra ik Libre Office op Desktop en Laptop heb staan, laat
ik Office van Microsoft met rust en koop geen nieuw.

                    Via welke link kan ik Libre Office in de Nederlandse Taal
downloaden? Mijn Engels is te minimaal.
                    Ik dank alvast voor de mogelijke reacties en ik groet u
vriendelijk met de wens voor Fijne Kerstdagen.

                    Tevens wens ik u allen een Gezond 2021 met veel Libre
Office plezier.  Anton Doove.