Op wo 10 mrt. 2021 om 20:28 schreef pieter <pieterkristen...@gmail.com>:

> Met MSO ben ik er nooit serieus aan begonnen maar nu, met LO, ben ik
> begonnen aan de "tabbed" interface. Het went langzaam maar pijnloos.
>
> Nu heb ik een vraag. Heel vaak als ik een (writer) document open is de
> "ribbon" helemaal leeg. Er zit dan uiterst rechts een klein pijltje. Als
> ik daarop klik, vult de ribbon zich met bedienings-elementen zo ver als
> het kan.

Vreemd. Ik heb nog geen ervaring opgedaan met dit ribbon, omdat toen ik
MS-office nog wel eens gebruikte ik heel slecht hieraan kon wennen.

> Is er een instelling waarmee ik kan regelen dat die ribbon bij het
> opstarten ALTIJD zover als mogelijk gevuld is? Ik denk niet dat dit
> gedrag nuttig is. Als mensen een document openen en LO laat een lege
> ribbon zien, zullen ze denken dat het programma niet goed functioneert.

Geen idee. Misschien kun  je het ook op Ask-libreoffice zetten, waar je
weer anderen bereikt. Ik denk dat het een bug kan zijn en dan zou je het op
bugzilla kunnen zetten.

Groetjes, Kees

> Ook de versie 7.2 alpha vertoont dit vreemde gedrag.
>

> --

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>