Theo en Johan, ook bedankt voor jullie reacties.
Ik heb nog het e.e.a. geprobeerd:
- LO 7.4 verwijderen en opnieuw downloaden en installeren -> Writer start
nog steeds niet en gooit heel LO eruit
- LO 7.3.5 gedownload en geinstalleerd -> idem
- nu mijn bestaande LO 7.0 verwijderd en 7.3.4 via Programmabeheer
geinstalleerd -> nu werkt Writer wel.
Het gekke is echter dat LO nu niet meer in de map 'opt' staat (waar 7.4 en
7.3.5 wel terechtkwamen); waar/in welke map staat 7.3.4 nu?

Groet,
Harry Harmsen
Assen