Op Mon, 17 Jun 2024 20:19:22 +0200
pieter <pieterkristen...@gmail.com> schreef:

> Ik heb je jaren geleden bij de hand gehad. Ik moest echt weer
> zoeken...
>
> Je vult in het vak "zoeken" in:
>
>       Poeciliidae (levendbarende tandkarpers)
>
> En in het vak "vervangen" schrijf je Poeciliidae \n|  (levendbarende
> tandkarpers)   |
>
> Dan klik je op "alles vervangen" en hop! Succes...

Voor alle duidelijkheid de verticale en horizontale lijntjes stellen de
omtrek van de cel voor.

\n werkt niet. Reguliere expressie is aangevinkt.
Zonet getest met LO 7.6 en LO 24.2.

Ik krijg gewoon Poeciliidae \n (levendbarende tandkarpers)

--

Atari FTP-site: ftp://kurobox.serveftp.net:3021
Running openSUSE Tumbleweed / KDE 6.0.5