Comprei o QuickOffice Pro 1.1 no app store e instalei.

Quando eu clico para abrir somente aparece uma página cinza com a palavra
“TAP”. Qdo eu clico na tela só aparece um texto em inglês, em 4 páginas,
falando dobre PDF. Não sai disso. Alguém pode me ajudar ?

I bought QuickOffice Pro 1.1 in the app store and installed.

When I click to open only appears a gray page with the word "TAP". Qdo i
click on the screen only appears a text in English, 4 pages, PDF speaking
bend. It does not come out. Can anyone help me?

Paulo Sérgio Spessotto - Advogado

OAB/SP - 154.543

Celular: (19) 99213-1660

 <mailto:spesso...@uol.com.br> spesso...@uol.com.br