W ścianie B jest , że jestem na właściwej liście, a
Ustawienia, w Office to są filtrów,
Więc, źle radzisz, nie umiesz, nie sprawdzasz tego co piszesz , a bardzo
jesteś zarozumiały
Nie umiesz też czytać.
A wersja? Nie ma to znaczenia jak się zmieniają cyferki, ważne gdzie miała
być pomoc techniczna i to pokazałam.

pon., 8 sty 2024, 14:56 użytkownik Amin Jack Pędziwiater <