On 07-03-12 11:24, Ir. R. Minczeles wrote:
Beste mensen, ik heb het volgende probleem. Als ik in de Windows
Verkenner een OpenOffice-document open wil maken, dan krijg ik het
bericht dat ik de daarvoor benodigde bevoegdheden niet heb. Ik ben toch
de auteur van het document, de eigenaar en de administrator !! Dit
document in OpenOffice te openen, dat geeft echter geen probleem. Ik
begrijp het niet.
Met dank voor Uw belangstelling, R. Minczeles, man, 80 jaar.
Mr. Minczeles,
Vor uw informatie: dit is een " alleen Engels" mail-lijst. Bovendien wordt hij binnen enkele weken opgeheven.
Mijn advies is Libre Office te downloaden:
www.libreof...@e.org/download/
Daarvoor bestaat ook een nederlandse mail lijst: us...@global.libreoffice.org. Het programma is een stuk beter dan de oude OpenOffice. Uit uw vraag begrijp ik dat U Windows gebruikt. Helaas ken ik dat OS onvoldoende om een zinnig antwoord te geven.
Met vriendelijke groet,
dr. J.L. Blom (bouwjaar 1938)