On Monday, December 18, 2006 11:59 PM [GMT+1=CET], Jan Sisselaar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Dank,  Arnold,

Voor je snelle en positieve bericht. Ik zal nu over gaan tot het
'downloaden' van OpenOffice ook al omdat ik dan af ben van de kosten
van het 'upgraden' van de suites van WP Office 2000 en van MS Office.

Ik heb nog één vraag :   wat betekent de term  'aanmaken van styles'
voor elke taal?
<snip>
'aanmaken van styles' is the process I described for creating new styles; modify the name and definition of an existing style, like "Default". Changing the name to one which does not already exist is the same as creating (aanmaken).

Luik. (= Good luck).

Harold Fuchs
London, England