-------- Prvotno sporočilo --------
Zadeva: Fwd: Fwd: Povabilo k sodelovanju na obeleževanju Svetovnega dneva informacijske družbe!
Datum:  Tue, 10 May 2011 19:27:39 +0200
Od:     Robert Ludvik <r...@aufbix.org>
Za:     us...@sl.openoffice.org

-------- Prvotno sporočilo --------
Zadeva: Fwd: Povabilo k sodelovanju na obeleževanju Svetovnega dneva informacijske družbe!
Datum:  Tue, 10 May 2011 19:26:23 +0200
Od:     Robert Ludvik <r...@aufbix.org>
Za:     Glavni dopisni seznam LUGOSa <lugos-l...@lugos.si>, lugos-...@lugos.si

Pozdravljeni.
Andrej Jus z Zveze za tehnično kulturo Slovenije (ali z Inštituta Hevreka!, nisem siguren), mi je posredoval vabilo na dogodek v prilogi. Povzetek: *Torek 17.maja bo stojnica (ali več, če rabimo) pri Maximarketu med 10.00 in 17.00 uro, kjer lahko predstavljamo OK zadeve. Zraven je elektrika in internet.*

Če je kdo pripravljen:
- posedeti tam kakšno uro in kaj povedati mimoidočim, sporoči kaj bi povedal in kdaj približno bi bil tam - lahko bi delili CD-je s kako distribucijo, programi ... javi se, organiziraj in sporoči :) - če ima kdo kakega velika pingvina za maskoto, si ga rade volje sposodimo (ali kak drugi reklamni rekvizit)

Jaz planiram biti tam med 10.00 in 12.00 uro s prenosnikom s Kubuntujem in odgovori na vprašanja o OpenOffice.org /LibreOffice (in ostalem, kar vem).

Lp