Pozdravljeni,

priponk na dopisni seznam ni možno pošiljati, zato slike ne moremo videti.

Predvidevam da gre za naslednjo zadevo (tam je opisana tudi rešitev):
https://ask.libreoffice.org/t/the-icons-in-the-menubar-have-become-almost-transparent-why/70017

Lep pozdrav,
m.

V V pet., 1. mar. 2024 ob 08:49 je oseba Bojan Pristavec <