VAART-bericht van: jos meijer <[email protected]>

>
> Gmp wat je zegd is waar ze gooien de lading op straat en wij moeten
> suiker schoon zijn anders ga je niet laden .
>
> Maar dat op straat gooien is niet goed voor de lading maar wat dacht je
> van de laad en los instalatie daar ligt veevoer op van 10 jaar geleden
> dan nog de route die naar de silo gaat word deze na het lossen ook
> schoon gemaakt
>
> De bobcat komt over straat door de shit aanrijden en gaat ook zo het ruim in
> dit kan ook zonder schoonmaken
>
> Gmp je lacht een krul in je l*l
>
> Roel Koopmans ms Santiago

Je doet er in zo'n geval goed aan:

1. niets in het ruim te laten wat niet brandschoon is
2. melding te maken van ongeregeldheden zoals geschetst bij het
daarvoor ingestelde meldnummer van de GMP.
Dat laatste ben je zelfs verplicht.

doe je dat niet, riskeer je zelf straks de rekening te krijgen als er
iets fout gaat......


* Hoe denk je over het Crisisberaad? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan