VAART-bericht van: "Kees de Vette" <[email protected]>



VAART-bericht van: "Mieke Kuipers" <[email protected]>

Beste Pierre,
Heel ,heel erg bedankt om dit bekent te maken.En wat is de rede?Mag u dit
ook vertellen?
Mieke Kuipers


VAART-bericht van: "Pierre Verberght" <[email protected]>


Beste vrienden
We hebben het eindelijk op papier staan dat de Ecokaart en alles wat er bij hoort niet op 1 Juli begint maar verschoven wordt naar 1 Januari 2011 Dit voor alle 6 de landan. Reden is Belgiƫ en Duitsland zijn er niet klaar voor.
Dus het luik A is uitgesteld.

Groetjes uit Merksem
van Pierre Verberght


Mieke,
Pierre zei al, de andere landen zijn er niet klaar voor.
Het betekent dat wij weer het liefste jongetje uit de klas zijn,net als met de rest van het SAV. Maar weer een geluk,we houden 7,50 euro per kuub gasolie in ons zak tot volgend jaar




* Welke partij stem jij op 9 juni? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan