Iltaa,

> Ja olisihan se hauskaa, kun 147 cm ja 35 kg ja 16+ vuotta astuu
> stadionille viihdyttämään kymmentuhatpäistä yleisöä. Tenavatähdille
> on omat kisat...

No, katsoppa miltä näyttä Kylie Minoque.. 145cm, 40kg?, mutta 30-40v..

> Meneehän siihen aikaa, mutta kun ajattelet sitä, että reiät ovat
> valmiina tai teräväkärkisille ruuveille niiden paikat. Ruuvithan ovat
> keittiösaranoissa jo valmiiksi saranassa kiinni. Ja näinhän se menee:
> Napsautat pari saranaa ovessa oleviin isoihin reikiin ja
> akkukoneella narks, narks, narks ja narks. Sitten laitat kaapin
> seiniin vastakappaleet samallla tavalla. Tämän jälkeen pukkaat oven
> paikalleen, säädät ja se on siinä. Kahvojen kanssa tappaelet joka
> tapauksessa, ellet ota valmista pakettia asennuksineen.

Kyllä kyllä. Ei tuossakaan hirveästi menee aikaa, mutta et voi väittää
etteikö ne pikalukitteiset ole monin verroin nopeampia asentaa eikä
varmasti tule virheitä kuten liian kovasti kiritys.

> Pikasaranoilla homma menee näin: Ovessa ovat paikallaan, ehkä myös
> kaapissa -ainakin suurin osa. Napsautat paikalleen ja säädät
> kohdalleen.

Riippuu tosin siitä kuinka valmiiksi ne on säädetty tehtaalla. Muta,
tästä voi pikkaisen extraa maksaakin.

> Molempia pitää ajan saatossa säädellä.

Toki.

> 8 000 euroa peruskivasta keittiöstä ei ole halpaa....

Aika isosta peruskeittiöstä puhut, jos 8000€ maksaa. Nämä peruskeittiöt
mitä katselin maksoivat tuolta alle 3000€ tuonne reiluun 5000€ eivätkä
olleet maalatuilla ovilla..

Keittiökoneita ei hintaan voi eikä saa laskea.

> Tätä rako-ongelmaa ei niissä ole. Muitakaan ongelmia en ole vielä
> havainnut: kulumaa ei havaittavasti  eivätkä mene kieroon.

Kosteus menee läpi vaikka et näkisi tuota "rakoa".

> 2 -vetoisella on paljon jännempää...

"Pääseekö ylämäestä risteyksessä lähtemään valojen palaessa vihreinä vai
pitääkö odottaa seuraavatkin valot ja kuunnella torvi-orkesteria
takanaolevilta.." Niin, onhan tuokin yksi tapa saada jännitystä elämään..

> Toyotan RAV taitaa olla listan ykkösenä, kunhan saa vaan sen tyylin
> autoon luvan ;-) .

Jaa jaa. Nämä nyt ei niitä maastureita ole nähneetkään eikä Jaskan
kannattaisi tällaiseen sormiaan sotkea jos meinaa sitä käyttää pelloilla
jne.

> Diesel on mun juttu, ainakin vielä, kun tulee noita kilometrejäkin.

Paljonko pitää tällä hetkellä ajaa, että dieseli kannattaa?

Pasi