Assalamualaikum/ Salam sejahtera semua rakyat Malaysia,
Singapura, Brunei dan Indonesia dan seluruh dunia yang perihatin……..

Minta maaf kerana menganggu saudara/saudari.Tujuan saya
menghantar email ini adalah memohon jasa baik saudara/saudari di dunia ini.Saya
memohon bantuan saudara/ saudari untuk menderma bagi saya meringankan
tanggungan saya kerana saya tidak mempunyai jalan selain menulis email atau
berbuat secara begini.

Saya  seorang surirumah sepenuh masa dan
mempunyai 4 orang cahaya mata. Sekarang ini saya berasa amat tertekan dengan
bebanan kewangan disebabkan suami saya berhutang dengan along (ceti haram).
Saudara/saudari  apa yang mampu dibuat
sekiranya gaji suami saya hanya tinggal RM123 setiap bulan kerana membayar
hutang
along (ceti haram) melebihi RM200000.00.

Buat pengetahuan saudara/saudari bil-bil air dan elektrik
semuanya telah tertunggak, begitu juga bayaran ansuran bulanan rumah dan
kenderaan ,hanya menunggu masa untuk ditarik. Kami juga anak beranak sentiasa
dalam ketakutan.

Walau bagaimanapun saya mengharapkan simpati masyarakat dan
rakyat di negara Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia terutamanya atau
negara-negara lain juga bagi membantu saya mengumpul dana bagi membiayai hutang
tersebut.

Saya dengan nama Allah S.W.T minta sesiapa diluar sana
tolong lah bantu saya dengan dermakan sedikit duit walaupun RM10 ke dalam akaun
saya atau membuat arahan bank walaupun RM10 kerana saya amat memerlukan duit
untuk
membayar segala hutang suami  dengan
along (ceti haram) yang melebihi RM200000.00 dan menyelamatkan keluarga saya
dari kesengsaraan dan kedaifan kerana saya tiada jalan lain selain berbuat
begini..

Tolonglah saya...hanya Allah  sahaja  yang mampu membalas jasa anda..

Saya amat memerlukan sekarang....tolonglah saya amat memerlukan segera....semoga
Allah  dapat membalas jasa anda..aminnn

Di sini saya sertakan no akaun saya.

Yang benar

Rosnah binti Abdullah

No akaun : 151445032273 ( Maybank) / 4526177826 (Public Bank)