Sukar nak percaya kan . Tapi itulah REALITINYA.

Transaksi TERKINI akaun maybank saya bertarikh 03/10/2008 & 04/10/2008. Setiap
hari saya mengutip purata RM300 – RM600 sehari terus ke Akaun Maybank saya.

Tertekan dengan masalah kewangan yang membelengu diri, saya nekad untuk mencuba
menyertai  http://www.igetworld.com/ajuna melalui emel yang dihantar oleh
seorang kenalan memandangkan risikonya amat
Rendah
(iaitu modal Cuma RM50)
Pada hari pertama saya Join saya dapat SMS dari upline yang menyatakan dia
telah menyusun downline dibawah ID saya dan saya menyemak akaun maybank saya.
Alhamdulillah, hari pertama sahaja saya dah balik modal!!!!

Kini saya tidak lagi teragak - agak nak berbelanja takut bajet lari, hutang
PTPTN masa saya belajar dulu pun dah dapat saya settlekan.

Bila dah macam ni, Barulah saya Terfikir Mengapa Irfan Khairi sukakan
perniagaan Internet…

Ia betul2 Menjadi dan Memang Internet Sungguh berkuasa!

So, kepada Anda yang berminat untuk menyertai kami di igetworld.com, sila
aktifkan ID anda segera melalui laman web berikut:

http://www.igetworld.com/ajuna

Selepas anda membuat pendaftaran dan mengaktifkan ID anda, secara automatik
saya akan dapat tahu anda berada dibawah group saya melalui e-mail yang
dihantar oleh Admin igetworld.com.

DALAM RANGKAIAN SAYA,

(ANDA DIBERI PILIHAN)

PLAN A - JADI NETWORKER YANG AKTIF SEPERTI SAYA
ANDA AKAN MENJANA SEHINGGA RM51,900 BAGI SATU AKAUN

PLAN B - ‘SLEEPING PARTNERS’
JOINT DAN DUDUK DIAM-DIAM, TAPI MASIH BOLEH DAPAT INCOME..BIAR SAYA YANG
CARIKAN DOWNLINES UNTUK ANDA.

SETIAP HARI SAYA MENERIMA PURATA 6 – 10 PENYERTAAN BARU UNTUK DISUSUN DAN
DIATUR. IA BERGANTUNG SECEPAT MANA ANDA BERTINDAK UNTUK MENDAFTAR DAN SAYA AKAN
SUSUNKAN DIBAWAH ID ANDA UNTUK SEGERA ANDA BALIK MODAL DAN BINA NETWORK ANDA.

(Nota: Sesiapa yang menyertai group kami juga akan diberikan cara bagaimana
untuk mendapatkan BERIBU - RIBU e-mail list bagi mempromosikan ID anda melalui
Yahoo Groups)

 PILIHAN DI TANGAN ANDA!!!!

KELEBIHAN igetworld.com;
1.    New babies.  Biz ini TIDAK akan menjadi TEPU!!!! (klik FAQ web untuk
detail)
2.    Spilover (Limpahan keluar).  Dengan formula (SLEEPING PARTNERS) ini,
tanpa menaja tapi masih boleh dapat income.

SETIAP HARI, BERPULUH - PULUH orang di SELURUH NEGARA join igetworld.com. (Cuba
lihat disebelah kiri web  igetworld.com. bahagian 'Latest Member' tiap- tiap
jam ada sahaja penyertaan baru yang masuk.). Jangan tunggu ramai orang dah
masuk baru nak aktifkan ID, kerana bila network dah jd besar dan berkembang ID
anda akan terkebawah!!!

"Dunia bisnes internet, baik yang berupa penjualan produk ataupun perkhidmatan
adalah suatu yang baru dalam budaya bisnes kebanyakan bangsa didunia.
Masyarakat di negara kita juga kurang faham, menjadi takut dan bimbang untuk
berurusan bisnes melalui internet. Kita tidak perlu menunggu orang lain untuk
merintis jalan melaksanakan bisnes internet. Anda perlu mengambil inisiatif,
melangkah terus menguasai dan memahaminya dan keyakinan serta tindakan positif,
anda akan berjaya kelak. Dunia adalah pasaran. Pasaran dunia memberi dimensi
baru dalam bisnes internet."

  Robert Kiyosaki: "orang terkaya di dunia membina network, tapi orang lain
hanya mencari kerja."

http://www.igetworld.com/ajuna

    Sebarang kemusykilan/maklumat lanjut,  just miss call saya. saya akan call
semula. saya x kisah walau bil telefon beratus pun, dalam masa setengah  hari
jer sy boleh cover.

[EMAIL PROTECTED] / 019-6632909

Best Regards,
Ahmad Sabri Mohamad,

      Yahoo! Toolbar kini dikuasa dengan Search Assist.Muat turunnya sekarang.
http://malaysia.toolbar.yahoo.com/

Kirim email ke