Zdravím. Odpovedám pod príslušnými bodmi:

Dňa 13. apríla 2014 2:22, Rudolf Smehyl <rudolf.sme...@yahoo.de>napísal(-a):

> Milý KuboF,
>

> WMSK uz mohla o to poziadat skor. Rozprávali sme sa o tom uz v 2011 ci
> 2012! To podla mna
> naozaj nie je nic nové.

Požiadať sme mohli aj skôr ale neboli by sme schválení, na schválenie
potrebujeme aspoň 20-25 členov.

> Nasledovné problémy ocislujem aby sa Ti lepsie na to reagovalo.
>
> 1.) Oproti terajsiemu stavu, kazdé oficiálne zaregistrované zdruzenie má
> mat vyrocnú správu aspon
> pre clenov, to nemá s uznaním za pobocku WMF nic spolocné, takze si
> myslím, ze tie informácie sú
> mierne zavádzajúce. Taká správa má byt hotová uz pred valným zhromazdením.

Ďakujem za upozornenie, bolo to myslené "budeme musieť voči WMF a hnutiu".

> 2.) Okrem toho boli porusené stanovy, pretoze nebolo zvolané valné
> zhromazdenie v termíne súlade zo
> stanovami, pretoze valné zhromazdenie je výkonný orgán zdruzenia, ktorý
> zastupuje predsedníctvo.
> Vyzerá to akoby predsedníctvo chcelo zamedzit kontrole, volbe a
> rozhodnutiam VZ a pod. Snazí sa
> terajsie predsedníctvo znemoznit volbu nového predsedníctva?

Môžem vás všetkých uistiť, že nezvolanie valného zhromaždenia nie je
spôsobené snahou "byť dlhšie pri moci". Pôvodne plánovaný bol koniec marcu,
vtedy však boli prezidentské voľby tak sme to presunuli, z čoho vznikli
problémy s miestom a časom. Je mi ľúto, ale proste boli organizačné
problémy...

> 3.) V kontrolnom výbore stále figurujú "Rakúsania", ktorý uz zo zaciatku
> signalizovali volu, byt pri
> nasledujúcej prílezitosti vymenený za slovenských clenov (hlavne kvoli
> zrozumitelnosti a pochopeniu).
> Je tento problém vyriesený?

Problém vyriešený nie je. Ak máš návrh na riešenie, rád si ho vypočujem. Ak
nezískame ďalších aktivistov tak môžme zvážiť zmenšenie revíznej komisie
(terajší počet 6 funkcionárov je mierne nadhodnotený...).

> 4.) Podla mna súcasné predsedníctvo funguje zle. Neregistrujem ani
> kooperáciu medzi predsedom a
> podpredsedom. Koniec koncov aj táto absentná vola ku kooperácii v
> predsedníctve bol dovod mojho
> odstúpenia. Ako to funguje teraz (Jetam2?)

Ďakujem za spätnú väzbu - rád si od teba (alebo hocikoho iného) vypočujem
čo konkrétne nefunguje a konkrétne návrhy na zlepšenie. Podľa mňa jedným z
najväčších našich súčasných problém je neochota prebrať nejakú úlohu a
následne to čo si predsedníctvo vymyslí, to musí aj samo spraviť - čo
rozhodne nie je esenciálna úloha predsedníctva...

> 5.) Chýbajú informácie o tom co predsedníctvo robí, co WMSK robí, co
> pripravuje.

Informácie o momentálnej a plánovanej činnosti podľa možností zverejňujeme
na tejto diskusii, oficiálnej stránke, slovenskej Wikipédii, facebooku
(kedysi fungovalo aj preberanie na Twitter), správy z grantov od Nadácie
Wikimédia sú verejne dostupné na Mete na konzultáciu a pripomienkovanie,
väčšinu našich prezentácií zverejňujeme na
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Presentations_from_Wikimedia_Slovakia

> 6.) Zlyháva  informovanost clenov WMSK, napr. ja ako clen WMSK som
> prostredníctvom
> zdruzenia WMSK nebol pozvaný na stretnutie v Modre. Aj ked zdruzenie WMSK
> také stretnutie
> organizovala svojich clenov tam nepozvala?

Pozri bod 5) Počas minulého roku sme pracovali aj na komunikačnej
infraštruktúre, ktorá je teraz už našťastie lepšia. Viem, že boli problémy
a ďakujem, že na ne upozorňuješ! (ocenil by som aj konkrétne návrhy, alebo
aspoň náčrty návrhov) Čo sa týka stretnutia v Modre tak sme o ňom
informovali, aj keď nie práve najlepšie, v slušnom predstihu. Dvaja ľudia z
mimo organizačného týmu chceli prísť a stretnutie bolo pripomienkované,
takže sa zdá, že ľudia o ňom vedeli.

> 7.) Píses, ze by sme mali zvolat VZ, koho tým konkrétne myslís, kolko
> clenov má WMSK v
> súcastnosti?

Valné zhromaždenie má zvolať predsedníctvo ;) V záznamoch momentálne vidím
23 členov.

Zdravím!