Zdravím.

Bol som na stretnutí v Nadácii PARTNERS ohľadom súťaže Deň finančnej
gramotnosti s Wikipédiou 2014. Niekoľko poznámok zo stretnutia:

   - vzhľadom k "veľkosti" súťaže plánujeme znížiť počet cien na polovicu
   pri pomernom zachovaní hodnoty
   - počet hesiel tiež znížiť na polovicu aby boli jednotlivé heslá
   výraznejšie vylepšené
   - porota by mohla byť tiež zmenšená - 2 z PARTNERS, 1 z WMSK (predseda)
   - víťazi by mohli byť zverejnení pod používateľskou prezývkou (ešte sa
   diskutuje)
   - zatiaľ neodporujeme prekladom v súťaži; v tejto veci onedlho otvorím
   diskusiu, prípadne žiadosť o komentár, na Wikipédii

Ak by chcel niekto pomôcť s prípravou (napr. konzultácia výberu článkov,
porota, rady...) nech sa mi ozve súkromne.

Majte sa

--
Michal Matúšov
SKEJ - Slovenská esperantská mládež, (predseda) http://skej.esperanto.sk/