Vojta:
Vďaka za cenné rady z existujúcej pobočky!

Rudko:

*Preklady / rešerše:*
Vďaka za názor, cením si ho!

*Zverejnenie mien:*
"(...) ak s tým budúci súťažiaci má nejaký problém, nie je nútený sa
zúčastniť." Áno, to je jedna z vecí, prečo nepovažujem za vhodné
zverejňovať občiankse mená. Jedným z dôvodov tejto súťaže (ako ju vnímam a
koncipujem ja) je nalákanie nových prispievateľov; jednorázové pridanie
obsahu je veľmi žiadané ale nie je vysoko nad prvým dôvodom. Zverejnenie
občianskeho mena nás tiež "odrezalo" od otvoreného prístupu ku komunite a
svetu, lebo zrazu nebolo možné zistiť za ktoré články boli súťažiaci
ocenení.

*Usporiadať túto súťaž - áno/nie*
Voči niektorým aspektom súťaže mám dlhší čas problémy, ale zatiaľ boli
problémy vyvážené výhodami. Napríklad počas 2 mesiacov je zobrazovaný baner
aby nalákal ľudí na upravovanie 50 (tento rok dokonca menej) obskurných
článkov. Je pravda, že články z tejto oblasti by sme ťažko získali iným
spôsobom, ale to podľa mňa nie je dôvod na 2-mesačný baner. (tento rok som
na stretnutí s PARTNERS bol unavený, a zdá sa, že to vidno).

Osobne nemám záujem v tejto súťaži pokračovať budúci rok. Podľa rozhodnutia
PARTNERS o uverejňovaní občianskych mien sa uvidí, či pôjdeme do toho aj
tento rok. Na ďalší rok sa radšej budem sústrediť na všeobecnejšiu súťaž s
väčšou šancou zaujať bežných nováčikov; ak nebude partner, súťaž by sme si
mohli zafinancovať z vlastných zdrojov.

S pozdravom!

Dňa 22. augusta 2014 16:09, Rudolf Smehyl <rudolf.sme...@yahoo.de>
napísal(-a):