Zdravím.

Dňa 25. októbra 2014 18:20, Rudolf Smehyl <r.sme...@gmail.com> napísal(-a):

> Ahojte,
>

> no hovorí mi to z akoby z duše Jiří.
>
> Obraciam sa na WMSR:
>
> Ešte raz by som poprosil aby mi boli sprístupnené výročné správy za
> doterajšie
> obdobie do r. 2013 za účelom kontroly a prípravy rev. správy pre rok 2014
> inkl.
> vyučtovania za doterajšie obdobia, podklady ohľadom 2 % dane, bankové
> dokumenty
> a pod.

Správu za rok 2012 si z veľkej časti písal ty, predpokladám, že správu
naďalej máš ;)
Správu za rok 2013 si tiež upravil:
http://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Slovakia/Reports/2013/sk
Správa za rok 2014 pripravená nie je.
Ostatné vhodné dokumenty dostaneš keď budem mať viac času sa im venovať.

> Znovu žiadam, aby mi bola sprístupnená zápisnica z VZ 2014 pokiaľ sa
> nevykonala
> zanedbalo predsedníctvo ako zodp. účastník svoju povinnosť?

Takisto mi dodnes nebol oznámený výsledok hlasovania ohľadom predsedu
> revíznej komisie.

Voľba predsedu RK je záležitosťou RK, takže túto požiadavku smeruj radšej
tam.

> Vcelku si myslím, že čo sa týka projektov sme na tom (WMSR) dobre, ale
> ohľadom riadenia badať
> absentnú kompetenciu zv. členov, pravdepod. z dôvodu deficitu vhodných ľudí

 .
Ak vieš navrhnúť konkrétne zlepšenie, rád si ho vypočujem!

Mám podozrenie obsadzovania funkcií spojených s inými výhodami ako napr.
> štipendiá a pod.

Niektorí ľudia štipendiá dostali - niektoré boli za doterajšiu činnosť a
potenciálny prínos pre hnutie (napr. moje štipendium na tohtoročnú
Wikimániu alebo Maťove na minuloročnú) a tým štipendiá končia. Takéto
štipendium ale dostali aj ľudia z mimo funkcií vo WMSK, ako príklad
tohtoročná slovenská účasť na Wikimánii, čiže o funkcii pre štipendium sa
hovoriť nedá.

> V súčasnosti absentná štruktúra v riadení, abesentné podklady pre
> kontrolu, zlá komunikačná
> štruktúra.

Konkrétnym návrhom sa radi budeme venovať!