Zdravím.
Oznamujem, že som pred časom zakúpil do vlastníctva organizácie tablet
(Asus MeMO Pad 7). Účelom je hlavne jednoduchá prezentácia organizácie,
projektov a výsledkov, činnosti a hnutia pre potenciálnych partnerov a
"spojencov" a tiež použitie na pracovných cestách. Vedľajším účelom je
testovanie a overovanie funkčnosti projektov na mobilných platformách.
Keďže tieto činnosti momentálne vykonávam hlavne ja, tablet sa nachádza u
mňa. Je však plánovaný ako putovný a keď ho niekto bude potrebovať / bude
sa mu hodiť na prácu na projektoch organizácie, nech si ho odo mňa vypýta.
Problém je, že zatiaľ nemáme stanovené nejaké konkrétne pravidlá (napr. o
zodpovednosti) a náležité formality (napr. podpisovanie prevzatia) - vaše
návrhy sú vítané. Po spustení organizačnej wiki tam pridám informáciu o
momentálnom umiestnení.
S pozdravom

--
Michal Matúšov