Ja rozhodne souhlasim s Vojtovym návrhem, samozrejme i s určitou autonomii,
schvalovat nízké částky je opravdu k ničemu.

A taky me pobavilo vyznění mejlu od Michala, vypadalo to tak nejak jako
"koupil jsem si tablet, ale zrovna jsem u sebe mel kartu k uctu sdružení,
tak je teda sdružení, ale je u me", coz bylo minimalne úsměvné.

J.

--
Odesláno prostřednictvím telefonu