Ahoj,
ajo, jak to bylo v noci, tak jsem viděl už jiný datum. :)

Souhlasim, určitě je dobrý to diskutovat, bez diskuze by to bylo hodně na
hlavu. Nicméně, ty jako “člověk” tam můžeš být zván i tak, ne? Nebo co
myslíš jako konferenci?

Nicméně, držím pěsti, ať se posunete dál. Proč vlastně jste necílili na
národní organizaci? Nevidím do toho a moc ani do historie wmsk, proto se
ptám, dík.

J.

--
Jirka Sedláček

Dne 14. prosince 2017 v 11:07:12, Michal Matúšov (