Zdravím!

Budúci týždeň, v sobotu 29.9.2018 o 10:00-12:00 budem v Bratislave
prednášať a viesť rýchlokurz Wikipédie počas jazykového podujatia
LingvaFest ( http://www.lingvafest.sk ). A bol by som rád, keby sme sa tam
mohli stretnúť!

Prednáška a rýchlokurz budú zamerané na učenie sa jazykov s využitím
Wikipédie a Wikimédie všeobecne. Jazykoví nadšenci totiž zvyčajne vedia, že
si na Wikipédii môžu prečítať článok o jazyku, ale tým vlastne končia. A to
je škoda, lebo naše projekty ponúkajú oveľa širšie možnosti. Viac poviem
priamo na prednáške.

Samotné podujatie LingvaFest začne už v piatok 28.9.2018 ráno a potrvá až
do soboty večera. Budú tam prebiehať prednášky, tvorivé dieľne a
rýchlokurzy jazykov v 6 paralelných blokoch! Normálne by ste si za takúto
komprimovanú hodnotu pekne zaplatili, ale organizátori to zvládli
zabezpečiť tak, že ako bežní účastníci máte vstup zadarmo! Tak príďte
podporiť Wikipédiu a Wikimédiu, osobne sa porozprávať a niečo nové sa
dozvedieť o jazykoch.

Mimochodom, toto je pre mňa špeciálna udalosť, lebo (ak motyka nevystrelí)
to bude moja posledná slovenská prednáška a kurz dokiaľ som ešte vo funkcii
predsedu Wikimedie SK. Nedlho potom zanechám funkciu a budem sa viac
venovať esperantskej Wikimédii.

Pekný deň a uvidíme sa v Bratislave!
Michal Matúšov (Redaktor:KuboF Hromoslav)
Wikimedia Slovenská republika, predseda
Predstavte si svet, kde všetci ľudia slobodne zdieľajú všetky vedomosti
ľudstva. Taký svet tvoríme!
Pomôžte nám pomáhať
http://2percenta.wikimedia.sk