Vážení členovia a priaznivci

s radosťou Vás pozývam na zasadnutie Valného zhromaždenia občianskeho
združenia Wikimedia Slovensko. Uskutoční sa 10. februára 2024 o 13:00 v
priestoroch Fablabu, Vedecký park Univerzity Komenského, -1. poschodie,
Ilkovičova 8, Bratislava. Účasť bude možná aj hybridne (pravdepodobne
Google alebo Zoom). Budem rád ak ma informujete o Vašej účasti.

Zároveň by som rád pripomenul zaplatenie členského na tento rok, (10e
základná sadzba, 5e študenti, ŤZP) na náš obvyklý účet: SK82 8330 0000 0022
0040 7824.

Pred stretnutím sledujte Kaviareň
<https://sk.wikipedia.org/wiki/Wikip%C3%A9dia:Kaviare%C5%88/Wikimedia_Slovensko>
kde sú linky na návrh výročnej správy či návrhu plánu na tento rok.
Informácie budem(e) rozširovať a aktualizovať v nasledovných týždňoch.

Ďakujem a na stretnutie sa tešiac

Matej Grochal
predseda
Wikimedia Slovensko