Det var konstigt, kan du kopiera det exakta felmeddelandet så att vi kan
göra en felsökning?

Vi har tagit emot pengar på det bankgirot under hela fundraisern, men nu
när det är helg kan jag inte se om pengar har satts in efter fredagen.

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>