Min mening var att ha en principiell diskussion för att se i fall andra,
såsom jag, kan se en gråskala eller om det är svart eller vitt som är
den rådande uppfattningen.

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>