Kul!

Jag har påbörjat en projektsida här. Lägg gärna till dig i listan så att
vi kan se om vi får ihop ett fullt team.

<https://se.wikimedia.org/wiki/Projekt:Fotom%C3%A4ssan_2013>

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>