Да ли је неко ступио у контакт са њима?
Потребне су ми информације који је предмет
у питању, са које године, код ког професора или асистента,
затим да направимо у сарадњи са њима списак семинарских
радова које су поставили и да тај списак имамо на
Википедија:Тим/семинарски радови

Ово је похвално што су дошли на Википедију,
али немамо потпуну сарадњу и комуникацију.
Као да студенти само поставе рад и оду, а не знамо
колико их има, који су, ко их је покренуо на то итд.
Изгледа да су они (ЕТФ Подгорица) и прошле године
постављали ове семинарске, јер видим да је 16. јануара
ове године Бокица додао ту информацију у чланак
Википедија на српском језику.
Ја се њихових доприноса од прошле године не сећам,
а ни тада колико видим нису били евидентирани.

Има ли неко неку корисну сугестију поводом овога?