On 09/13/2010 08:19 AM, Milos Rancic wrote:

> U pitanju je novo umetnicko delo, tako da van trejdmarkova to jeste
> slobodno. Drugim recima, ako su u pitanju grbovi drzava, a pogotovu

Наравно да није. Ако векторизујеш слику, правиш дело изведено из
оригиналне слике.

Моје је мишљење да код грбова, логоа и осталог разликујемо две ствари:
грб као идеју и цртеж грба. Грб није заштићен ауторским правима, а цртеж
грба може бити. Ако два човека независно један од другог нацртају исти
грб, имаће сваки ауторска права на свој цртеж, без обзира што ће њихови
цртежи бити практично исти.

Питаћу и Нену да одговори овде.