К`о што сам већ навео,у питању је уредба Владе донета 11.11. текуће
године,која ступа на снагу даном објављивања у Службеном Гласнику.

Малочас сам прош`о кроз Архиву Гласника и у одељку *Регистар и текстови
важећих прописа и општих аката *стоји ово у одељку о грбу:
    1
Закон <javascript:;> *о изгледу и употреби грба, заставе и химне Републике
Србије:* *36/2009-3*
        1.1
Уредба <javascript:;> о утврђивању изворника Великог и Малог грба, изворника
заставе и нотног записа химне Републике Србије: *85/2010-3*
       1.2
Уредба <javascript:;> о ближим критеријумима, начину и условима за извођење
химне Републике Србије: *88/2009-67*
       1.3
Правилник <javascript:;> о употреби грба, заставе и химне Републике Србије у
дипломатско-конзуларним представништвима Републике Србије и на званичним
документима Министарства спољних послова: *4/2010-61*

Тај број СГ-а (85/2010) има датум од 15.11.2010. и у њему се налази:
*УРЕДБА о утврђивању изворника Великог и Малог грба, изворника заставе и
нотног записа химне Републике Србије*

Ти документи нису доступни за преглед онима који немају регистровани налог
за Гласникову архиву,али мислим да су овиме све (евентуалне) недоумице око
важења новог дизајна грба разрешене.

!!!