Поздрав,

пробај да сазнаш адресу тачну па ћемо да сазнамо одмах шта је.
Ако не грешим то је мало напред од Арене, смер ка НС-у, јел?
Нешто ми се чини да је повезано са неким телекомуникацијама, РАТЕЛ
и нешто слично... Али само нагађам и претпостављам....

*Иван Матејић*

*апсолвент географије*

*Стјепана Филиповића 32*
*11040 Београд, Србија*