Den 2007-11-05 skrev Joakim Larsson <[EMAIL PROTECTED]>:

> Nej, det handlar mer om att styrelsen bör besluta om saken. Det
> bordlades dock på förra styrelsemötet.

Tja, ett webbforum skulle väl funka lika bra. Något sätt bör det dock finnas
för folk att interagera, om inte styrelsen ska göra allting själva...

En förening jag är med i har en öppen styrelselista. Givetvis har styrelsen
även en annan sluten lista, men om man är med på den öppna får man veta vad
styrelsen håller på med som den inte känner att den bör behålla hemligt så
länge. Den typen av öppenhet uppskattas, och är kanske framför allt en bra
väg in för den som funderar på att engagera sig i eller utanför själva
styrelsen.

/habj

Till