Hej,

Den 4:e februari blev jag pappa igen till en pojke. Både han och min sambo mår
bra och har kommit hem. Han föddes elva dagar för sent, men de sista dagarna
fick jag nästan inget gjort och nu blir det bara väldigt lite gjort, så jag är
hyfsat efter i mitt arbete. För Wikipedias räkning har jag tänkt att vara med
på Stadsbibliotekets kurs i morgon och åka till Stockholm för att föreläsa i
nästa vecka, då jag också ska träffa en företrädare för Skolverket, men annars
tänkte jag ta lite ledigt den närmaste tiden. Jag återkommer med full fart om
ca två veckor.

Med vänliga hälsningar,

Lennart

Lennart Guldbrandsson, ordförande för Wikimedia Sverige
http://se.wikimedia.org/wiki/Huvudsida

Tfn: 031 - 12 50 48
Mobil: 070 - 207 80 05
Epost: l_guldbrands...@hotmail.com
Användarsida: http://sv.wikipedia.org/wiki/Anv%C3%A4ndare:Hannibal
Blogg: http://mrchapel.wordpress.com/

Kolla mailen när du är på språng - skaffa Hotmail i mobilen!
http://windowslivemobile.msn.com/BrowserServiceHotmail.aspx?lang=SE-SE

Till